Kalendarz jako forma reklamy

kalendarz_jako_forma_reklamy.jpg

Firmy lubią obdarowywać najważniejszych klientów i partnerów biznesowych z różnych okazji. Jedną z nich jest rozpoczęcie nowego roku. Wówczas idealnym upominkiem dla kontrahentów jest kalendarz. Dlaczego? Głównym jego powodem jest częste korzystanie z kalendarza. Warto się jednak zastanowić nad samą jego formą. W ofercie znajdują się bowiem kalendarze wiszące, jak i w formie książkowej.

nowoczesne kinkiety jako oświetlenie kinkiety najtańsze dla domu Praktyczny prezent dla dziadków przyda im się w przyszłości

Te pierwsze są uniwersalnym podarunkiem. Jeżeli zostaną umieszczone na ścianie w domu lub w miejscu pracy klienta, staną się swoistą formą reklamy. Na kalendarz często spogląda się podczas dnia, dzięki czemu automatycznie można spojrzeć na nazwę firmy. Kalendarz w formie książkowej to bardziej spersonalizowany podarunek. Zazwyczaj korzysta z niego jedna osoba, zapisując najważniejsze rzeczy do zrobienia podczas dnia. Takim kalendarzem najczęściej obdarowywani są najbardziej istotni partnerzy biznesowi bądź klienci.

Dzięki temu można wzmocnić dotychczasową współpracę, dlatego warto inwestować w taką formę reklamy.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Możesz użyć następujących tagów oraz atrybutów HTML-a: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>